Thursday, December 27, 2007

Ilk kitap

Cok az kitap vardir beni bir sokulta tuketme durtusuyle kaplayan...
Duygu Asena' nin ne kadar erken oldugunu...
YAsasaydi yasamima daha kimbilir neler katicagini " Ask gidiyorum demez" i okurken anladim..
Selin, Bora , Demet, Sinan ve Guler' in yasadiklari bana yasadiklarimi , yasamadiklarimi , yasayamadiklarimi tekra tekrar tekrar anlatti anlatti anlatti.
10.5 saati Selin , Demet , Sinan , Bora ve Guler ile tukettim.. Sanirim onlarda benim onlari sevdigim kadar beni sevdiler cunku kimse gibi yargilamadim onlari olduklari gibi yasaklariyla sevdim ve kabul ettim...
Evli bekar farketmez Ask uzerine kafa yorun herkes onlarin yasadiklarini bilmeli..
Onlar kotu insanlar degiller. Sadece insanlar. Benim gibi , senin gibi , sizin gibi ve hepimiz gibi...

No comments: